Sunday, April 10, 2011

semakin sebokkk??


what up...lama xmenaip blog nie...kosong je kan...tah la...xtaw why aku rajin plak nak menaip citer2 nie...ne je la kesempatan yang aku ada....esok test sedang berpusu2 menanti...sibukk sgt ke?kira sibuk jugak la tu kan...nak wat mcmner...life student nie xsama dgn org  biasa...memerlukan commitment dan ketekunan yg tinggi....tekun ke aku nak blaja nie...mcm hampeh je rasa....study xpun...malas lg ada....kuar merayau2...asyik makan n tido...tu student punya life la...tu aku...korang aku xtaw la....huhu

esok test b.i..lusa test automotive....erm pompuan ambik bidang auto ni...memang membanggakan sedangkan aku xtaw papepun...hahaha...tp wat2 taw la...jgn memalukan dri sendri....huhu...tulat...test mathematics... de killers subject...mmg kill la kalu blaja mathe nie...pastu test eng.mechanic...sir aku ckp kalu nak jg engineer kena pandai mechanic...tu basic nak jd engineer....so dgn keterpaksaan aku pun blaja...nak jg engineer kan...ke nak jd engen nyok pun aku xtaw la.....letih hidup sbgai student...kena bkerja keras...tp buah nya sgt manis...insyaAllah...

tu je la yg rajin aku pos tok malam nie...smbil  layan radio muzik.fm...layan memalam dgn lagu jiwa2...layanzzzz.....

No comments: